Nieuws

28-10

 

HARDERWIJK - De wasbonnenactie die Unitas/Perspectief samen met Kok Carwash heeft opgezet, heeft 4500 euro opgebracht voor het nieuw te bouwen complex aan het Slingerbos.

De leden van Unitas hebben de afgelopen drie maanden in totaal 900 loten verkocht, waarvan 5 euro voor Kok was en 5 euro naar de korfbalvereniging ging. De kinderen van Unitas F3 (foto) verkochten de meeste loten (36) en kregen van ondernemer Johan Kok een middag spelen in het speelparadijs van Kok Experience aangeboden. Kok ziet de actie als het nieuwe sponsoren. ,,Het duurste wasprogramma kost normaal 13,50 euro en wij gaven daar 3,50 euro korting op. Doordat de club er veel aan doet, levert het hen geld op. Wij geven zo Unitas een steuntje in de rug en krijgen er zelf klanten door die normaal nooit komen’’, aldus de ondernemer. ,,Wij zijn blij dat Kok ons op deze manier gesteund heeft bij de bouw’’, reageert Kars Pos namens de sponsorcommissie van Unitas.

Kok hield de wasbonnenactie eerder voor het KWF, Stichting Make a Wish, de Lionsclub en het Colombinehuis.

Verschijnt a.s. woensdag in Het Kontakt.