Nieuws

12-04

Op 19 en 20 mei is het jaarlijkse JAM Schoolkorfbaltoernooi bij onze vereniging! Uiteraard hebben we weer ontzettend veel vrijwilligers nodig. Geef je nu alvast op om te fluiten en zet het in je agenda.

We werken ook dit jaar weer met tijdsvakken. Vul hieronder in welk tijdstip/tijdstippen jou het beste uitkomen. Als je je opgeeft vanaf 17.15 uur, is dat het tijdstip waarop je ingedeeld kan worden om te fluiten. We proberen jonge scheidsrechters zoveel mogelijk in te delen bij de jongste groepen.













Vragen? Leg contact via scheidsrechter@schoolkorfbal.info.nl

 

Let op: na opgave krijg je een bevestigings e-mail welke in je spam terecht kan komen.

Alvast bedankt!

Team Schoolkorfbal


Webshop

Archief

Reclame

Sponsoren