Nieuws
16-01
Geplaatst door Bestuur c.k.v. Unitas/Perspectief op 16-01-2026. 392 weergaven.
Afgelopen woensdag is de J25 kampioen geworden. Vanuit het RSG werd de wedstrijd van afgelopen zaterdag ingehaald. Fijn dat de tegenstanders uit Elburg op woensdagavond naar Harderwijk wilde komen.
De J25 een echt kampioensteam. Dit seizoen al de 2e keer dat ze een medaille konden ophalen en het zal vast niet de laatste keer zijn dit seizoen.
Toppers!!!
Het Bestuur
Agenda
Webshop
Archief
- juni 2026
- mei 2026
- april 2026
- maart 2026
- februari 2026
- januari 2026
- december 2025
- november 2025
- oktober 2025
- september 2025
