Nieuws
Sinds eerste kerstdag is er met man en macht gewerkt aan het herstel na de brand bij de Sypel. De schade aan de technische ruimte was groot; de brandmeldinstallatie, internetverbindingen en het volledige gebouwbeheersysteem (ventilatie, warmte, elektra) zijn verwoest. Daarnaast is een gespecialiseerd bedrijf al twee weken bezig om het hele pand roetvrij te maken.
Gelukkig is weer goed nieuws: Sportcomplex de Sypel gaat vanaf a.s. zaterdag weer open!
Er wordt momenteel gewerkt met noodoplossingen. Hierdoor kan het voorkomen dat men in de komende weken incidenteel een dag moeten sluiten. We kunnen dan weer een beroep doen op jullie flexibiliteit. Er zijn nog wat beperkingen waaronder een lichte brandgeur.
De wedstrijden en trainingen kunnen vanaf a.s. zaterdag voorlopig weer volgens planning doorgaan.
Agenda
Webshop
Archief
- juni 2026
- mei 2026
- april 2026
- maart 2026
- februari 2026
- januari 2026
- december 2025
- november 2025
- oktober 2025
- september 2025
