Nieuws

23-06

Wat kijken we met trots terug op de afgelopen dagen, maar waar gefeest wordt moet ook weer opgeruimd worden. Mooi om te zien dat op zondag en maandag er een grote groep mensen aan het buffelen waren om het park weer in normale staat terug te brengen:

Het schoonmaak team heeft een grote schoonmaak gehouden:

Allen dank, nu op naar een verdiende vakantie. Indien je gedurende de zomer gebruik maakt van de kantine of de kleedkamers kijk dan even achterom en laat het netjes achter!!

Namens het Bestuur dank voor de inzet om het park weer netjes te krijgen

 


Webshop

Archief

Reclame

Sponsoren