Nieuws

09-09

We zijn inmiddels weer opgestart met het seizoen en dat betekend ook dat de schoonmaak weer moet gaan beginnen.

We hebben samen met de hoofdsponsor Perspectief gekeken of we de schoonmaak ook professioneel kunnen aanbesteden. Dat is voor een groot deel gelukt. Het bedrijf dat ook de gebouwen van Perspectief schoonmaakt gaat ook ons clubgebouw schoonmaken te weten de kantine boven, de bar, de bestuurskamer, de centrale hal inclusief de centrale wc’s. Dit gaan ze in het hoogseizoen 2 keer per week doen en in het laagseizoen 1 x per week.

Dat betekend dat wij zelf nog de kleedkamers, de scheidsrechter kamers, de wc’s en de EHBO / Bespreekkamer moeten schoonmaken. Dit zal gedaan worden door het schoonmaak team en aangevuld met de spelende teams.

 

Het volgende rooster is van toepassing:

  • Maandag 06-09                Schoonmaakteam (individuele mensen zijn gevraagd en zijn bekend)
  • Maandag 13-09                Schoonmaakteam (individuele mensen zijn gevraagd en zijn bekend)
  • Maandag 20-09                Schoonmaakteam (individuele mensen zijn gevraagd en zijn bekend)
  • Maandag 27-09                Recreanten
  • Maandag 04-10                Senioren 6
  • Maandag 11-10                Senioren 4/5
  • Maandag 18-10                Senioren 3
  • Maandag 25-10                Senioren 2
  • Maandag 01-11                Senioren 1 en schoonmaakteam (eindschoonmaak)

We beginnen om 1900 schoon te maken, het zal ongeveer een 1,5 uur werk zijn. Uiteraard zijn of Judith of Vanessa of Evelien er om jullie te begeleiden

Dank alvast voor jullie hulp

Het schoonmaak team